Weg naar chiang mai poker

By Mark Zuckerberg

May 18, 2016 · De laatste dag in Chiang Mai heb ik een Cooking class gevolgd. Het was samen met 3 andere die kwamen uit Maleisië, echt super lieve mensen. Voordat het koken begon gingen we eerst naar een traditionele markt die is iedere dag vanaf 4.00u tot 11.00u, je kunt er alleen maar eten halen.

Omdat het inmiddels al weer 4 uur was hebben we besloten om weer naar beneden te gaan omdat we niet in het donker op de berg wilden zijn. Het uitzicht onderweg was schitterend, veel groen, bomen en bananenbomen. We hebben toen we terug kwamen eerst even de spullen op de kamer gelegd en zijn daarna naar de Chiang Mai Sunday evening market geweest. Chiang Mai, de twee na grootste stad van Thailand, schijnt de toegangspoort naar de jungle in het ruige noorden te zijn. Maar als we aankomen met het vliegtuig zie ik nergens jungle. Laat staan bergen. Wel zie ik een knus vliegveld dat veel weg heeft van Eindhoven airport. De stad zelf is net zo knus. Een tweede massage ondergaan maar een stuk minder goed dan de eerste (wel aan te raden als je dreadlocks wil…). Ook nog een kappersbeurt gehad (voor 150 baht, dit is ongeveer 3,5 €!). Het park in Chiang Mai stelde twee keer niets voor. Nu dus op weg naar Surat Thani. Morgen nog eens de boot op naar de eilandjes en dan…niets doen en genieten!! Vandaag een rust-reis(t)dag. Tot 16.00 uur heerlijk genikst en dan nu in een taxibusje, met alweer opvallend veel Israëliërs, op weg naar het treinstation in Bangkok. Vanuit Bangkok nemen we de nachttrein naar Chiang Mai in het noorden. We hebben vier bedden geboekt en rijden dan om 22.00 uur weg en komen morgen rond 13.00 uur aan. Dec 13, 2013 · Gemengd uit Chiang Mai Regen: “Zachtjes tikt de regen tegen ’t zolderraam,” dat is er hier niet bij. De tot nu toe enige meegemaakte bui begon met dropp’len groot als kwarteleitjes en kletterde vervolgens hard op het dak van het busje waarin wij zaten en zette de weg blank.

Nov 08, 2017 · Vanuit Bangkok met de nachttrein naar Chiang Mai. Voor het eerst in een nachttrein slapen. Aan twee kanten soort van stapelbedden. Heerlijk als je slaap en naar je volgende bestemming onderweg ben.! Aangekomen in Chiang Mai. We hadden nog niks gereserveerd voor de komende nacht, dus dit maar eerst doen.

Eenmaal aangekomen in Chiang Mai worden we naar het 99theGallary Hotel gebracht. In de middag gaan we naar de Doi Suthep Bergtempel die op ongeveer 1000 meter boven zeeniveau ligt. De tempel wordt bereikt via de zogenaamde ‘drakentrap’ en bezit vele beelden, pagoden, rijen bronzen bellen, een grote gong en veel Boeddhistische kunst. Dec 20, 2015 · In een kleine drie uur brengt de bus je van Chiang Mai naar Chiang Rai waar ik laat in de middag aankom. Het hostel blijkt wat verder lopen dan ik dacht en na het nemen van de verkeerde afslag besluit ik de weg te vragen aan iemand die met een motor langs de kant van de weg staat. Hij biedt me een lift aan die ik niet weiger. De weg van Chiang mai naar Pai. Een weg van meer dan 200km lang met meer dan 300 bochten. Veel mensen maken deze tocht met een busje, maar met een scooter is het zoveel mooier! Om daarna met de rugzak een taxi te nemen richting luchthaven. Om 16.30u hebben we het vliegtuig genomen van Bangkok naar Chiang Mai, meer naar het Noorden van Thailand. Het binnenlands vliegtuigje is uiteindelijk veel beter meegevallen dan verwacht. Er kwam enkel wat rook uit het plafond voor we opstegen. Rond 17.30U zijn we toegekomen in

Dec 02, 2018 · Al met al we hebben ons in Chiang Mai een beetje laten gaan. Ellis was bij haar vorige bezoek naar de eerste film van Fantasic Beasts geweest in een bioscoop op de bovenverdieping van een groot en fancy winkelcentrum. Ik was toen jaloers dat ze hem daar had gezien, en zonder mij. Dus zijn we nu naar de tweede film geweest. Toen ik aankwam in Chiang Mai verbaasde ik me weer over de enorm drukke stad en de hoeveelheid verkeer. Vergeleken met Pai is alles natuurlijk druk, daar liep maar 1 weg door het centrum met voor beide kanten 1 baan ipv 6 zoals in Chiang Mai. Ik kwam aan op bus terminal 3 en moest naar terminal 1 lopen na een aantal keer vragen. Nov 26, 2015 · Na 2 nachten in Pai verbleven te hebben zijn we richting Chiang Mai gegaan. Ik wilde eigenlijk nog naar Chiang Rai gaan, maar ik besefte me dat ik na 1,5 week veel reizen en activiteiten eigenlijk super moe was. Dus ik besloot 6 nachten in Chiang Mai te blijven en heb de volgende dag een zwembad opgezocht en heb daar lekker de hele dag gerelaxed.

Chiang Mai 50180, Thailand GPS: 18 55’32.78 N 98 54’35.24 E Monoceros Resort op Google Maps Routebeschrijving Rij op route 107 ten noorden van Chiang Mai, door Mae Rim stad, sla na het pompstation aan de linkerzijde linksaf naar de route 1096

Na ons bezoek aan de imposante witte tempel in Chiang Rai pakken we de bus naar Chiang Mai. Qua grootte de tweede stad van Thailand. De stad bestaat uit een oud centrum, maar is de afgelopen jaren enorm gegroeid waardoor er naast het oude centrum ook veel andere leuke wijken te vinden zijn. Op weg naar de top van de Doi Suthep (1544 m) maken we een tussenstop. In het Doi Pui nationaal park trekken we te voet verder op zoek naar de Montha Than Waterfall. Een forse en hete klim die de moeite waard is. Na de waterval rijden we verder naar de tempel What Phra Doi Suthep; welke een spectaculair uitzicht biedt op Chiang Mai. De laatste dag in Chiang Mai hebben we scooters gehuurd om de tempel en watervallen in de bergen te bezoeken. Nadat we bij het eerste stoplicht van de weg werden gehaald om de boete voor het niet hebben van een internationaal rijbewijs te betalen (wel weer 3 dagen geldig, heel fijn!) konden we onze weg vervolgen. De weg van Chiang Mai naar meer natuurlijke oorden in het noorden is zalig. 4×4 wagens brengen je tot geheel afgelegen plaatsen waar je de dieren kan voeden, met hen een modderbad kan nemen om je vervolgens gezamenlijk af te spoelen in een waterval. Vandaag een rust-reis(t)dag. Tot 16.00 uur heerlijk genikst en dan nu in een taxibusje, met alweer opvallend veel Israëliërs, op weg naar het treinstation in Bangkok. Vanuit Bangkok nemen we de nachttrein naar Chiang Mai in het noorden. We hebben vier bedden geboekt en rijden dan om 22.00 uur weg en komen morgen rond 13.00 uur aan.